24/10

Hejsan!

Imorse när jag satt och fixade mig ringde min pappa och sa att vi skulle gå ut och äta middag ikväll. Anledningen till att han sa de va för att han tror att ja inte tycker om överraskningar, fast de gör jag! Men iaf så fick ja inte säga nått till mamma och Linnéa om det för det var tydligen en hemlighet. 
Vi gjorde en sak till idag, som jag inte tänker berätta om eftersom som jag skrev längre ner, jag vill att det ska bli som jag vill den  här gången! Men jag kan säga att ena va as fint och det andra, fy fan!
Men tillbaka till resturangbiten, jag stylade min pappa när vi skulle ut så han såg faktist riktigt bra ut! Sen åkte vi till Rättvik och gick på Sjövillan eller va de heter. Riktigt mysigt va det och as god mat. (Nu låter jag som värsta tråkiga vuxna människan men jaja). 
Nu orkar ja ärligt talat inte tänka på något mer att skriva byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0