We live in a real world I'm just a real girl I know exactly where I stand

Måste bara säga att jag älskar klänningar med djup urringning i ryggen! Och när man är brun också, mums! Verkligen något jag ska köpa till sommaren:)


Sienna Miller i Factory Girl (ok man ser hennes rumpa men aja)


  
    
Den här är allra snyggast! Från Topshop.
(Bild lånad av: Agnelicious.devote.se)


 

Ja jag skulle kunna sitta här hela dagen! Men nu ska jag kolla SATC (har börjat visas å 3:an igen!) även om jag har boxen;)  Allt för att inte plugga...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh är den vita klänningen på den bilden med henne vid fönstret från topshop?? Eller var hittade du den?

2010-02-01 @ 15:13:23
Postat av: C

Den vita kommer från nån hemsida på L, kommer inte ihåg vad den hette men bilden är från Natascha peyres blogg(är hon på bilden) ;)

2010-02-01 @ 20:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0