I'm completly yours and you are mine

Nu har jag bestämt mig för att pierca naveln, eller är 90% säker iaf. VIll hellst inte göra det själv men verkar inte riktigt som någon vill göra det så får väl ta med någon som sällskap iaf då. Vet inte riktigt när bara. V.13, 15 eller 16 ska vi ha dansshow och har vi det v.13 så lär jag göra det under v.9. Måste nog hinna läka lite innan showen! Så egentligen borde jag göra det nu, snart. Men samtidigt så vet jag inte om jag ska bort v.9? Litet dilemma haha..

Iaf upptäckte något när ja kolla efter en passande bild. Fyfan vad det finns äckliga magar/navlar! fyyyy. Nästan lika äckligt som fötter.





P.s vet inte riktigt vad jag ska säga om Heidi Montag som artist? Mer än fyfan (och fail). Och här är endå en av hennes "bästa" låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0