Is this livin' or what

Blev en riktigt lugn helg den här helgen. Åkte till Rönnäs igår ju, idag har jag målat två speglar och ett bord till mitt rum. Alla tre var bruna och är nu vita. Relativt iaf! De har bara grundmålats än. Och fyyfan va det gick åt helvete! Var inte meningen att jag skulle måla idag.

Skulle bla öppna en färgburk med en skruvmejsel och körde in den rakt i tummen! Blev inte så stort sår men de blödde utav bara helvete och gjorde svin ont! Sen kom jag in, satte mig i soffan med ena katten iknät. Som helt plötsligt fick damp och hoppade iväg, rev mig i örat så jag fick världens reva som blödde i en kvart. Men det är lugnt, jag mår bra! haha;) 

Vid elva ska jag ut och måla sista lagret färg:)

Intressant neej, men so what:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0