If I could fall into the sky, do you think time will pass me by

Piercade ju naveln igår, det gick hur bra somhellst! Alexandra följde med mig dit:) Iaf, så tycker jag inte att det gjorde ont alls, eller ja de kändes ju(!) men det var ingen fara alls. Det ser jätte fint ut också! jag har hört att de kan vara och blöda flera veckor men min ser ut som att den skulle vara tagen för flera år sedan och det gör varken ont nu i efterhand eller när jag tvättar/rör på den så jaa, hel nöjd är jag!

Igår kom F&F förbi en stund, sen åkte vi (fick lov att ta taxin) till åkerö där det var pokerkväll. Inte världsens roligaste eftersom jag inte fattar något av poker men sällskapet var trevligt så:) Kom hem vid 7 tiden.
Ikväll vet jag inte alls vad som väntar, kanske en hemmakväll bara men man vet aldrig:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0